fredag 29 mars 2013

Nystart

Hej alla!
Efter snart ett års bloggpaus har jag bestämt mig för att ge allt detta en chans igen. Jag har tagit bort gamla inlägg och kommer redigera layouten i dagarna, allt för en nystart. Nu är jag äldre, visare men tyvärr inte mycket bättre på att sy. Jag har fortfarande samma idé: Tipsa er läsare om det lilla jag kan, dela med mig om vad som händer i syvärlden och , sist men störst, visa upp och dela med mig av ungdomliga och moderna kläder.
Är bara nybörjare tyvärr och målet är att hela tiden förbättras, jag har mina "dröm-projekt" jag en dag vill klara av. Tänker dock inte stressa dit utan njuta på vägen, till skillnad från de flesta tjejer i min ålder är det inte mode som jag tycker är kul, att sy är det jag brinner för.
Hoppas ni vill följa min resa och att jag förhoppningsvis inspirerar er till något kreativt!
PETTER FUCK OFF NU KÖR VI
(source: http://tshirtshopen.se/sv/articles/2.138.939/petter-fuck-off-nu-kor-vi)
Tillägg: Jag hoppas att ni märkt att url:n är bytt från diy-amandaskreativa.blogspot.com (minns den knappt, var så krånglig) till http://www.ensymodeblogg.blogspot.com
//Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar