tisdag 2 april 2013

Inhandlat: Ohlssons tyger.

Var inne i stan idag på lite ärenden, bl.a var jag tvungen att köpa vlieseline formband så jag smet in på Ohlssons Tyger, självklart granskade jag stuvkorgarna grundligt och hittade dessa småsaker:
1: Turkosvitrandig viscose. 53:-
2. Brunt stickat tyg, 60:-
3. Rosavitrandig viscose (samma som 1:an), 43:- 
 Planerar linnen och en stor härlig kofta/jumper, vi får helt enkelt se vad det blir av dessa tyger!

Vet förövrigt inte riktigt vad jag ska tycka om Ohlssons... En rörig affär, men det tillhör charmen lite. Jag har mycket lättare att tänka kreativt där än på Stoff och Stil där det nästan är för mycket ordning. Men när man inte har så mycket att välja på tar man vad man har, andra har ju ännu mindre att välja bland. 
Hur brukar ni göra? Köper ni via internet någon gång? Brukar det vara mycket problem med frakt o.s.v.? Någon som kan rekommendera någon internetshop? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar